Home MUZZ: Muziekblog MOVV: Filmblog


zondag, januari 22, 2006:

RIP Kokstra's Blog (2005-2006)

53 weken geleden begon ik met dit vrolijke blogje en nu stop ik er weer mee. Geen tijd en geen zin hè. Dus. Hold up, Muzz en Movv blijven gewoon bestaan (dat vind ik namelijk nog wel erg leuk om te doen) en nieuws over updates op Muzz en Movv zullen ook gewoon op deze pagina te zien blijven zijn, maar het dagelijkse bloggen over van alles en niks... nee, bedankt. Het begon erg fijn, maar uiteindelijk komt, zoals met zoveel dingen, de sleur erin. En als je dit dan elke dag moet volhouden, als enige... niet zo fijn.

Check ook eens mijn bronnen, zie je tenminste waar ik alles van 'leende'. Jaggle, Volkomenkut, Retecool, GeenStijl, Michiel Veenstra, WaarMaarRaar, RTL Nieuws en FOK!.

Gegroet en bedankt, het was weer een genoegen. Tot een volgende keer.

Edit 27-09: Als je nog ergens links ziet staan die beginnen met http://www.kok00838.demon.nl moet je die ff vervangen door http://members.home.nl/mark.kok , behalve als het je geen reet kan schelen natuurlijk. Bitch.

Kokstra schreef dit, om 13:34



Wie hier?



De vraag




Woord op!

- Sexkimo
- Sneukimo
- Ukelelijk

Advertentie